Verzending en bezorging
Dipso.nl bezorgt uitsluitend via PostNL. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Je kan ervoor kiezen het pakket bij je thuis (of op een zelf gekozen adres) te laten bezorgen of bij een PostNL afhaalpunt.
Let er op dat als je voor een afhaalpunt kiest, je het pakket binnen 7 dagen afhaalt! Als het pakket naar ons retour wordt gestuurd, omdat het niet is afgehaald, zullen wij alleen de aankoopkosten en niet de verzendkosten restitueren.
Als je niet thuis bent wordt het pakket óf bij buren óf bij een afhaalpunt bezorgd. Via de track&trace-link of de PostNL-app blijf je op de hoogte van de reis van jouw pakket. Via de app kan je tevens jouw bezorgvoorkeuren aangeven. Wij adviseren om géén gebruik te maken van neerzettoestemming. Hou er rekening mee dat PostNL niet altijd meer een briefje achterlaat bij geen gehoor. Check daarom altijd de track&trace-link die je van ons hebt ontvangen.
Weet je niet zeker of je thuis bent als de bezorger komt of wil je niet dat het pakket bij buren wordt afgeleverd, kies dan voor bezorging op een PostNL afhaalpunt.
Je kan in het opmerkingenveld géén opmerkingen en aanwijzingen voor de bezorger plaatsen. Deze worden niet doorgegeven.
Aansprakelijkheid bij neerzettoestemming
Heb je bij PostNL aangegeven dat het pakket neergezet mag worden op een bepaalde plaats als je niet thuis bent? Zorg er dan voor dat je een geschikte en veilige plaats kiest. Wij zijn in dit geval niet verantwoordelijk voor schades bij diefstal, verlies of beschadigingen aan je bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Bezorgadres in Nederland:
Wij leveren bij je thuis voor € 5,95. Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden.
Bezorgadres in België:
Wij leveren alle bestellingen voor € 7,95
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Wij leveren alles vanuit voorraad. Wanneer je op werkdagen vóór 16.00 uur bestelt wordt het product nog dezelfde dag verzonden.
Meestal heb je je bestelling dan binnen 1 à 2 (werk)dagen in huis.
In het weekend en op feestdagen is ons magazijn gesloten. Je bestelling wordt dan op de eerstvolgende reguliere werkdag door ons verwerkt.
Ik heb nog geen track&trace code ontvangen
Zodra een bestelling in ons magazijn klaar staat voor verzending ontvang je van ons een mail met een link naar de track & trace van PostNL.
Heb je 2 werkdagen na je bestelling nog geen mail ontvangen, neem dan contact met ons op. Controleer ook even je spam-box. Het kan soms voorkomen dat de mail daarin terecht komt.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Op dit moment bieden wij niet de mogelijkheid om je bestelling bij ons af te halen.
Waarom is mijn pakket op een ander afhaalpunt bezorgd?
PostNL doet haar uiterste best om jouw pakket op het afhaalpunt van jouw keuze af te leveren. Het kan echter voorkomen dat het afhaalpunt vol is. In dat geval wordt een ander afhaalpunt gezocht.
Hoe vervelend dit ook is, Dipso heeft hier helaas geen invloed op.
Ik heb een klacht over de bezorging
Ben je niet tevreden over de bezorging door PostNL? Dan bieden wij bij voorbaat onze excuses aan. Echter hebben wij, zodra de pakketten door ons zijn overgedragen aan PostNL, geen invloed op de bezorging of de dienstverlening van PostNL. Wij adviseren je dan ook rechtstreeks een klacht in te dienen bij PostNL via deze link: https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/dien-een-klacht-in/. Uiteraard vernemen wij ook graag jouw klacht via klantenservice@dipso.nl, zodat wij dit ook met PostNL kunnen bespreken.
Heb je een klacht over de verpakking van jouw bestelling? Laat het ons dan weten via klantenservice@dipso.nl. Met jouw input kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.