Verzending en bezorging
Dipso.nl bezorgt uitsluitend met GLS. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Je kan bij het plaatsen van de bestelling alleen kiezen voor bezorging op een specifiek adres. Als de bestelling onderweg is ontvang je van GLS een mail met de track&trace, zodat je de bezorging van jouw pakket tot op de minuut kunt volgen. Via deze mail kan je ook nog de bezorging aanpassen (adres, pakketautomaat of neerzettoestemming). Let er op dat als je voor een pakketautomaat kiest, dat je je bestelling z.s.m. ophaalt, anders wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
Weet je niet zeker of je thuis bent als de bezorger komt of wil je niet dat het pakket bij buren wordt afgeleverd, kies dan voor bezorging op een GLS afhaalpunt of pakketautomaat.
Je kan in het opmerkingenveld géén opmerkingen en aanwijzingen voor de bezorger plaatsen. Deze worden niet doorgegeven.
Aansprakelijkheid bij neerzettoestemming
Heb je bij onze vervoerder aangegeven dat het pakket neergezet mag worden op een bepaalde plaats als je niet thuis bent? Zorg er dan voor dat je een geschikte en veilige plaats kiest. Zowel Dipso.nl als de vervoerder zijn in dit geval niet meer verantwoordelijk voor schades bij diefstal, verlies of beschadigingen aan je bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Bezorgadres in Nederland:
Wij leveren bij je thuis voor € 5,95. Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden.
Bezorgadres in België:
Wij leveren alle bestellingen voor € 7,95
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Wij leveren alles vanuit voorraad. Wanneer je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 16.00 uur bestelt, wordt het product nog dezelfde dag verzonden.
Meestal heb je je bestelling dan binnen 1 à 2 (werk)dagen in huis. In België bezorgen wij niet op zaterdag.
In het weekend en op feestdagen is ons magazijn gesloten. Je bestelling wordt dan op de eerstvolgende reguliere werkdag door ons verwerkt.
Vanaf 1 april geldt de volgende verwachte doorlooptijd. Door onvoorziene omstandigheden kan hiervan worden afgeweken. Aan dit overzicht kunnen dan ook geen rechten worden ontleend:
Besteld op | Bezorging Nederland | Bezorging België |
---|---|---|
Maandag vóór 16:00u | Dinsdag | Dinsdag |
Maandag na 16:00u | Woensdag | Woensdag |
Dinsdag vóór 16:00u | Woensdag | Woensdag |
Dinsdag na 16:00u | Donderdag | Donderdag |
Woensdag vóór 16:00u | Donderdag | Donderdag |
Woensdag na 16:00u | Vrijdag | Vrijdag |
Donderdag vóór 16:00u | Vrijdag | Vrijdag |
Donderdag na 16:00u | Zaterdag | Maandag |
Vrijdag vóór 16:00u | Zaterdag | Maandag |
Vrijdag na 16:00u | Dinsdag | Dinsdag |
Zaterdag | Dinsdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag | Dinsdag |
Op feestdagen gelden andere doorlooptijden voor de bezorging. Eventuele periodieke en/of seizoensdrukte bij onze vervoerder kan ervoor zorgen dat je pakket langer onderweg is.
Ik heb nog geen track&trace code ontvangen
Zodra een bestelling in ons magazijn klaar staat voor verzending ontvang je van ons een mail met een link naar de track & trace van GLS. Tevens ontvang je van GLS ook een mail met de track&trace en de mogelijkheid de bezorging van jouw bestelling aan te passen. Het is daarom belangrijk dat je het juiste e-mailadres opgeeft bij je bestelling.
Heb je 2 werkdagen na je bestelling nog geen mail ontvangen, neem dan contact met ons op. Controleer ook even je spam-box. Het kan soms voorkomen dat de mail daarin terecht komt.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Op dit moment bieden wij niet de mogelijkheid om je bestelling bij ons af te halen.
Waarom is mijn pakket op een ander afhaalpunt bezorgd?
Onze vervoerder doet haar uiterste best om jouw pakket op het afhaalpunt van jouw keuze af te leveren. Het kan echter voorkomen dat het afhaalpunt vol is. In dat geval wordt een ander afhaalpunt gezocht.
Hoe vervelend dit ook is, Dipso heeft hier helaas geen invloed op.
Ik heb een klacht over de bezorging
Ben je niet tevreden over de bezorging door GLS? Dan bieden wij bij voorbaat onze excuses aan. Echter hebben wij, zodra de pakketten door ons zijn overgedragen aan GLS, geen invloed op de bezorging of de dienstverlening van GLS. Wij adviseren je dan ook rechtstreeks een klacht in te dienen bij GLS via deze link: https://forms.gls-netherlands.com/forms/NL/Klachten. Uiteraard vernemen wij ook graag jouw klacht via klantenservice@dipso.nl, zodat wij dit ook met GLS kunnen bespreken en waar nodig kunnen oplossen.
Heb je een klacht over de verpakking van jouw bestelling? Laat het ons dan weten via klantenservice@dipso.nl. Met jouw input kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.