Klantenservice
Bezorging
Dipso.nl bezorgt uitsluitend via PostNL. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Je kan ervoor kiezen het pakket bij je thuis (of op een zelf gekozen adres) te laten bezorgen of bij een PostNL afhaalpunt.
Let er op dat als je voor een afhaalpunt kiest, je het pakket binnen 7 dagen afhaalt! Als het pakket naar ons retour wordt gestuurd, omdat het niet is afgehaald, zullen wij alleen de aankoopkosten en niet de verzendkosten restitueren.
Als je niet thuis bent wordt het pakket óf bij buren óf bij een afhaalpunt bezorgd. Via de track&trace-link of de PostNL-app blijf je op de hoogte van de reis van jouw pakket. Via de app kan je tevens jouw bezorgvoorkeuren aangeven.
Welke betaalmethode heeft Dipso?
Momenteel kan je bij ons op de volgende manieren betalen:
- Ideal (Nederland)
- Bancontact (België)
- Creditcard
- ApplePay
- Overboeking (de bestelling wordt verwerkt zodra de betaling is ontvangen)
Alle betalingen worden verwerkt door onze partner Mollie.
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland:
Wij leveren bij je thuis voor € 5,95
België
Wij leveren bij je thuis voor € 7,95
Mag ik een item retour sturen?
Uiteraard! Wanneer je een item retour wil sturen kun je binnen 14 dagen een mail sturen naar klantenservice@dipso.nl. Vermeld in deze mail je ordernummer, het product wat je terug wil sturen en de reden van retour. Je krijgt dan van ons een retourlabel. Zodra de retourzending bij ons binnen is ontvang je het geld minus de kosten van het retour sturen (NL € 5,95/ BE € 7,95) terug.
Voor retouren gelden de volgende voorwaarden:
- Het artikel heeft geen gebruiksporen en/of beschadigingen.
- De originele verpakking is niet beschadigd en/of beschreven en bevat geen plakband of stickers.
- Van artikelen voor éénmalig gebruik of steriele producten is de verzegeling niet verbroken en/of de verpakking niet geopend. Deze artikelen kunnen wij in dat geval om hygiënische en gezondheidsredenen niet retour nemen.
- Verpakkingen van teststrips worden alleen ongeopend geaccepteerd.
- Het artikel wordt goed verpakt aan ons geretourneerd. Brievenbusverpakkingen worden niet geaccepteerd.
- De retourzending geschied na goedkeuring door Dipso en middels het door Dipso verstrekte retourlabel.
Wanneer wij een fout gemaakt hebben hoef je de verzendkosten uiteraard niet te betalen.
Hoe snel heb ik een bestelling in huis?
Wij leveren alles vanuit voorraad. Wanneer je voor 15.30 bestelt wordt het product nog de volgende werkdag geleverd.
Ik heb nog geen track & trace code ontvangen
Zodra een bestelling in ons magazijn klaar staat voor verzending ontvang je vanons een mail met een link naar de track & trace van PostNL.
Heb je 2 werkdagen na je bestelling nog geen mail ontvangen, neem dan contact met ons op. Controleer ook even je spam-box. Het kan soms voorkomen dat de mail daarin terecht komt.